piątek, 14 listopada 2014

Peeling Joanna

Kupiłam ten peeling bardzo dawno temu w Biedronce za 3,39zł.kiedy była jakaś oferta kosmetyków na lato.Teraz ich już tam nie ma ,ale peelingi są dostępne w różnych drogeriach za  ok 4 zł .Dostępnych jest kilka wersji ,ja wybrałam porzeczkową. Peeling ten jest stosunkowo niewielki bo ma tylko 100 ml.Więc ja myłam nim tylko twarz i sprawdził się bardzo dobrze.Doskonale oczyszczał skórę ,jakoś sobie radzi z drobnymi wypryskami. Nie przesusza skóry.Również zapach jest  bardzo przyjemny.
Ocena :5/5
Ktoś miał ?Jak go oceniacie?



Ps.:Posty od teraz będą pojawiać się co 2 dni.

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz się z nim spotykam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kocham te peelingi, miałam wszystkie ,sa takie śliczne i pięknie pachną <3.Mnie chyba najbardziej spodobał się ten truskawkowy ,ma genialny zapach :D.
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie , muszę kiedyś zobaczyć ;)

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taki i jeszcze czerwony :) Masz rację, są super! I do tego tanie ^^

    Buziaki
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ":) Pytałaś o obserwację :) Ja już obserwuję :)

    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :) Ja go nigdy nie miałam, ale może kiedyś kupię...
    Pytałaś się mnie o wspólną obserwację. Jestem na TAK! Obserwuję pod nazwą DIY by Sylwia i czekam na uczciwy rewanż :)
    Bardzo bym się ucieszyła jakbyś wzięła udział w konkursie -> KLIK
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, ale mógłby być post dłuższy obs, liczę na rewanż addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o obserwację, ty zacznij :) ;)
    ♡ MAJA BLOG ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekaiw napisany jednak jak na recenzję strasznie krótki :(

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Może obs/obs?:)
    daj znać :*

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam truskawkowy i był fajny ;)
    masz świetnego bloga, bardzo podoba mi się tematyka ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji:)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś i super pachnial

    zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a ja z pewnością zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten peeling tylko truskawkowy , jest super :)

    wzajemna obserwacja ? Daj znać

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy takiego czego :D
    Pytałaś o obserwacje ja już teraz ty :3

    OdpowiedzUsuń