wtorek, 11 listopada 2014

Perfum Playboy Pin-up.

Na początku napisze ,że nie wiem czy to jest perfum,mgiełka czy woda perfumowana.
No więc jest on dostępny w Rossmanie i kosztuje ok.15 zł.Ja kupiłam go za jakieś 12 zł na promocji.Dostępnych jest kilka wersji ,ja wybrałam właśnie Pin-up.
Uważam ,że ma ładny zapach ,utrzymuje się dość długo ,jest też wydajny.Mam go od wakacji i nie zużyłam jeszcze nawet połowy.Bardzo podobają mi się też opakowania które są łatwe w użyciu bo nie są szklane ,lecz plastikowe ,także nie trzeba się martwić ,że się rozbije.
Ocena :5/5

Miał go ktoś?Ja go bardzo polecam :) Jest bardzo dobry i do tego tani.:)


25 komentarzy:

  1. Mam perfumy z tej serii i bardzo mi się podobają:D mgiełki zazwyczaj używam wiosną i latem, ponieważ uważam, że jest lżejsza, ale tej jeszcze nie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Nie widziałam go, muszę się bardziej przyglądać. Masz racje mają ładne opakowania. Zapraszam. http://loveemyydreeam.blogspot.com/. Mogę liczyć na wejście?

    OdpowiedzUsuń
  3. O miałam je kiedyś całkiem fajne !!!
    youwinoryoudie66.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś i znowu chyba go kupię. Cudowny.
    Obserwujemy?
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, nawet ok produkt ;
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie mgielki, sa super!
    Co powiesz na obserwacje?
    Kisses
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytalas o obserwacje, ja juz i czekam na ciebie ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie takie mgiełki i jestem z nich strasznie zadowolona. :)

    obs?
    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno mi się skończył, ale bardzo fajny był

    PS.
    Pytałas o obserwacje...już zaobserwowłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytalas o wzajemna obserwacje, ja juz obserwuje i czekam na rewanz ;)

    Gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog , jestem pod wrażeniem <3

    zapraszam do mnie ---> fashion-wik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tymi perfumami :)
    obs za obs Zacznij a się zrewanżuje ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję zakupić ;)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten zapach tyle że w szklanym opakowaniu i jest to woda perfumowana, też kupilam w rossmanie, i jestem zadowolona :) Obserwujemy? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki ;) nawet niezły

    OdpowiedzUsuń
  16. Przetestowałam bardzo fajny ... zaobserwuję ... zapraszam na bloga mojej przyjaciółki http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń