niedziela, 9 listopada 2014

Powitanie.

Już od dawna planowałam mieć bloga. Jednak nie wiedziałam o jakiej tematyce.Najpierw miałam założyć blog o modzie ,jednak uznałam ,że nie chciałabym dodawać swoich zdjęć. W końcu przyszedł pomysł  ,że mogłabym prowadzić bloga o kosmetykach.Więc na początek będę pisać recenzje różnych produktów.Będę opisywać m.in.produkty do włosów,ciała,perfumy ,ale również tusze  do rzęs itp.
Może kiedyś wprowadzę jakiś nowy dział ,jednak narazie chcę się skupić na recenzjach.

Przepraszam za jakość zdjęcia,ale robione na szybko telefonem.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :D
    Czekam na więcej wpisów ^^
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Daj znać u mnie na blogu na pewno się odwdzięczę <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynasz pisać blog, a ja już widzę, że db się zapowiada.
    Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu.
    http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń