niedziela, 23 listopada 2014

Zakupy

Dziś post zakupowy.Bardzo lubi posty tego typu na innych blogach ,więc sama postanowiłam taki zrobić.Wprawdzie nie ma tu zbyt dużych zakupów ,ale zawsze coś.Odwiedziłam Tesco ,Biedronkę i Rossman.


W Tesco kupiłam pizze :D W Biedronce zupki oraz ciastka :D
A w Rossmanie dwie odżywki do włosów z Isany.Były na promocji z 5,99 na 3,99zł więc wziełam dwie.Różaną wersję miałam już wcześniej i była bardzo dobra.Natomiast tą drugą wypróbuje pierwszy raz.


A niżej zakupy mojej siostry.Żel-peeling sama jej poleciłam.



Przepraszam ,że posty nie pojawiały się przez 4 dni ,ale nie miałam czasu.Posty nie będą pojawiać się co 2 dni ,ale rzadziej 3-4 dni.

3 komentarze:

  1. lubię ten żel od BeBeauty :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling sama używam (ten sam) i jestem z niego bardzo zadowolona) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię z bebeauty żel micelarny :P

    OdpowiedzUsuń