niedziela, 14 grudnia 2014

Szampon i odżywka Timotei

Na początku chcę przeprosić,że piszę tak rzadko. Chciałabym móc dodawać posty co 4-5 dni,ale często nie mam ochoty.Postaram się to zmienić i pisać w miarę regularnie.

Dziś trochę o szamponie i odżywce z  Timotei Jericho Rose Intensywna Odbudowa.Odżywka jest do spłukiwania ,czyli taka jaką lubię najbardziej.
Opakowania niewielkie bo szampon 250 ml ,odżywka 200 ml.Ja dostałam je w prezencie ,ale z tego co widzę to szampony z Timotei można kupić za ok.6-8zł ,odżywki podobnie.Uważam ,że mocno nawilżają włosy więc dla włosów przesuszonych są idealne.Dla włosów normalnych też spisują się dobrze ,jednak jeśli użyje się za dużo produktów lub nie spłuka dokładnie to szybko się przetłuszczają.Z wydajnością trochę kiepsko.Produkty stosowałam razem i oddzielnie z innymi kosmetykami.

Moja ocena: 4/5.


Używał ktoś?Co sądzicie?

2 komentarze: