niedziela, 15 listopada 2015

Żel,płyn do kąpieli i mydło BeBeuty +blogowy instagram.

Cześć Wam. :) Na początku tego wpisu chce was zaprosić na mojego blogowego Instagrama, Będą się tam pojawiały zdjęcia z życia.:)  

https://www.instagram.com/claudiettalife/

A teraz przejdźmy do recenzji. Żel, płyn i mydełko były dostępne razem w tamtym roku przed świętami w Biedronce. Nie pamiętam ile kosztowały ,ale  były dość tanie. Póki co najczęściej myłam się żelem.. Płynu do kąpieli mam jeszcze bardzo dużo ,a mydełko użyłam może ze 2 razy. Mogę powiedzieć ,że zapach jest bardzo ciasteczkowy. Pachną tak słodziutko, że chce się je zjeść. Od razu kojarzą się ze świętami. Minusem żelu jest to ,że odrobinę wycieka przez zakrętke i często gdy stoi na półce butelka u góry jest brudna i się klei. Z płynem i mydłem jest w porządku. Żel się fajnie pieni ,za to płyn do kąpieli słabiej. Po umyciu długo czuć zapach ,zwłaszcza po mydle. Ogólnie jestem zadowolona. Mogę polecić.

Ocena: 4/5

1 komentarz: