wtorek, 7 marca 2017

Toffiefee

Chyba każdy je już jadł ,ale dostałam pod choinkę to warto coś o nich napisać, Toffifee jadłam może z 4 razy w życiu. Co nie zmienia faktu ,że bardzo je lubię.  Jednak po prostu jakoś sama sobie nigdy nie kupię ,jedynie gdy dostaję w prezencie. Bardzo lubię karmel więc nie było bata ,żeby mi nie smakowały. Za orzechami nie przepadam, ale krem jest naprawdę dobry , w ogóle mi nie przeszkadza. Czekolada u góry to również świetne dopełnienie. Jedynie mogli darować sobie tego orzecha laskowego w środku ,ale przy tak świetnej całości jestem w stanie to przeżyć. :D

Kupiłam: Dostałam
Ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. Uwielbiam je <3 Chyba jak każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń