wtorek, 27 stycznia 2015

Blogowe LBA + trochę organizacyjnie

Zostałam nominowana do LBA przez http://live-with-inspiration.blogspot.com
 Odpowiem na pytania ,chociaż są niezwiązane z kosmetykami.:)





1. Gdyby krajowi groziło niebezpieczeństwo tj. najazd przez inne państwo i miałabyś nieliczną rodzinę w której bardzo byś się liczył to czy poszedłbyś na pole walki w obronie ojczyzny czy zostałbyś z rodziną ?

-Tak szczerze to nie mam pojęcia ,nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.

2.Co byś wybrał : długo odkładane i zaplanowane spotkanie ze swoją sympatią tylko we dwoje czy spędzenie tego czasu na pocieszaniu przyjaciela w trudnej dla niego sytuacji ?
-Wydaje mi się ,że  jednak wybrałabym długo planowane spotkanie ,ale to dlatego ,że nigdy nie miałam prawdziwego przyjaciela. Może gdybym miała to postąpiłabym inaczej.

3.Wyobraź sobie że jesteś wielkim fanem swojego typu muzyki . Jesteś od niedawna w związku i dowiadujesz się że twoja sympatia słucha muzyki której ty wręcz nie znosisz . Co robisz ? Akceptujesz odmienność czy dajesz kosza ?

-Oczywiście ,że akceptuję.Nie przeszkadzają mi zbytnio takie rzeczy.

 
4.Czy chciałbyś zostać w przyszłości jakąś sławną osobistością ? Jeśli tak to jaką ?

-No pewnie ,że sławną blogerką ,a jeśli nie  jakimś sportowcem.

5.Czy zdarzyło ci się pokłócić z rodziną lub przyjacielem o twoje zainteresowania i pasje ?

-Raczej nie ,ale na przykład lubię żużel ,a bardzo wkurza mnie jeśli ktoś mówi ,że ten sport jest głupi ,a nigdy nie był na żadnym meczu.

6.Jeżeli miałbyś możliwość przeniesienia się w przeszłość to które wydarzenie z życia byś zmienił ?

-No cóż ,wydaje mi się ,że zaczęłabym się uczyć od początku tego roku szkolnego ,a nie na drugie półrocze.

7.Jak myślisz jakie byłyby konsekwencje tego co byś zmienił w przeszłości (to taki załącznik do poprzedniego pytania) ?
-No pewnie trochę lepsze oceny ,ale nie jest źle.

8.Wyobraź sobie że pewnym fartem dostałeś szansę od życia w postaci zrobienia kariery za granicą . Jednak twoja sytuacja rodzinna jest nie najlepsza (choroba jednego z człona rodziny) . Zostajesz z najbliższymi czy przyjmujesz ofertę za granicą ?

-Oczywiście ,że zostaję.Karierę mogę zrobić ,później.

9.Sytuacja : przygotowałeś z kolegą z klasy projekt na ocenę . Gdy już skończyliście prezentować projekt i nauczyciel się pyta kto jaki włożył skład w jego wykonanie twój partner z drużyny przywłaszcza sobie większość wykonanych prac nawet to co wykonałeś ty . Co robisz ? Upominasz się przy osobie oceniającej o swoje wykonanie czy wolisz przemilczeć ten czas a potem porozmawiać z kolegą ?

-Sądzę ,że upomniałabym się, bo przecież tamta osoba nie może mówić ,że zrobiła coś , co tak naprawdę wykonałam ja. Jednak jeżeli nie upomniałabym się to na pewno później zrobiłabym awanturę tamtej osobie.

10.Co preferujesz częściej ? Uczciwe przygotowanie się na sprawdzian czy ściąganie ?

-Uczę się ,ale robię też ściągi.Jednak ze ściąg bardzo rzadko korzystam bo zwyczajnie boję się je wyjąć.





Trochę organizacji: 
 W najbliższym czasie pojawi się post związany z nowościami kosmetycznymi z miesięcy grudnia i stycznia oraz kilka recenzji.


Mam bardzo ważne pytanie : mamy Nowy Rok i pewnie dużo osób postanowiło ,zacząć odchudzanie,zdrowszy tryb życia.Ja również , i czy chcielibyście taki post o odchudzaniu ,ćwiczeniach,zdrowym jedzeniu + parę  zdjęć do motywacji?:)






  

1 komentarz:

  1. Dziękuję że odpowiedziałaś na moje pytania :) Co do postów z taką tematyką to sądzę że czemu nie :) Też planowałam że w tym roku zacznę ćwiczyć ale czasami albo brakuje czasu albo motywacji więc sądzę że te posty byłyby w sam raz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń