środa, 21 stycznia 2015

Odżywka Garnier

Uwielbiam większość kosmetyków do włosów z serii Garnier.Dlatego ,gdy pojawiły się dość dawno  w Biedronce po 5,99 zł kupiłam kilka produktów i przetestowałam je.Napewno pojawią się recenzje.Dziś o odżywce z rozmarynem i oliwką.
Odżywka jest do spłukiwania.Producent zaleca trzymać ją na włosach kilka minut. Ja zawsze trzymam ok. 3 min. Ta wersja jest do włosów normalnych.Uważam ,że zapach jest okej ,ale nie najładniejszy.Po spłukaniu niezbyt długo utrzymuje się na włosach.Włosy są po niej miękki,nawilżone ,ładnie się rozczesują.Trochę kiepsko z wydajnością,buteleczka ma 200ml.i mi nie wystarcza na zbyt długo.

Ocena: +4/5


2 komentarze:

  1. Hm ciekawy produkt , może go wyprobuję , fajny blog
    wpadnij jeśli masz ochotę
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zbytnio zaniedbałam swoje włosy, i nie karmiłam ich żadną odżywką. Teraz jestem po wizycie u fryzjera i spróbuję dbać o nie należycie.

    bruise-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń