piątek, 9 stycznia 2015

Szampon Garnier

Szamponu Garnier awokado i masło karite używałam 2 razy. Było to dość dawno,jednak muszę o nim napisać bo zamierzam do niego wrócić.Pierwszy raz moja mama kupiła małą butelkę 250 ml i tak mi się spodobała ,że kupiłam sobie drugą tylko 400 ml. na jakiejś promocji w Rossmannie za ok.7zł. Szampony w wersji 250 ml. są często dostępne w Biedronce po 5,99 zł.
Szampon jest przeznaczony do włosów słabszych.Tak jak napisałam używałam go dawno,a moje włosy rzeczywiście były wtedy ,że tak powiem gorsze,niż są teraz.

Plusy:
+dobrze nawilża włosy
+włosy były odżywione
+nie ma problemów z rozczesaniem
+pięknie pachnie ,jednak zapach nie utrzymuje się
+fajna konsystencja
+wydajny( ja opakowanie 400 ml. miałam bardzo długo)

Minusów nie zauważyłam.

Ocena : 5/5

2 komentarze:

  1. nigdy go nie widziałam, ale chyba się skuszę.. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA . Więcej znajdziesz tutaj : http://live-with-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń