sobota, 3 stycznia 2015

Nowy Rok!

No i mamy rok 2015!:))
Oczywiście u mnie wpis spóźniony.




Dziś będzie trochę organizacyjnie oraz pare blogowych postanowień.

POSTANOWIENIA NA TEN ROK:

- Opublikować przynajmniej 52 posty w tym roku (czyli 1 na tydzień).Ostatnio piszę rzadko ,ale to dlatego,że mam wrażenie ,że piszę to dla siebie i nikt tego nie czyta.Po prostu trochę brak motywacji ,ale postaram się to zmienić.

- Moim drugim marzeniem jest mieć chociaż 50 obserwatorów do końca roku ,aktualnie jest 39 czyli brakuje jeszcze 11.Może jakoś się uda.

- Jako trzecie będę chciała dodawać co dwa miesiące post z nowościami kosmetycznymi ,czyli co  nowego kupiłam w tych miesiącach.Już niedługo szykuje się taki post z nowościami z grudnia i stycznia.

- Planuję też pokazać Wam moją kolekcje kosmetyków(zarówno te do makijażu oraz te do pielęnacji,mycia itp.)

Może chcielibyście jakieś konkretne posty w najbliższym czasie?




14 komentarzy:

  1. Mnie zainteresowałby post 'Poranna rutyna', ale nie chcę niczego narzucać (:

    Pozdrawiam, Jullie

    http://life-jullie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za propozycję,świetny pomysł:)Na pewno niedługo zrobię taki post:)

      Usuń
  2. Zyczę powodzenia w spełnianiu postanowień noworocznych :)

    obserwujemy?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech twoje postanowienia staną się rzeczywistością :) Życzę powodzenia ♥ Ja też mam kilka ale bardzo trudnych do osiągnięcia, choćby stracenie trochę na wadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chce staracic na wadze ,ale to takie bardziej prywatnie :D a tu takie blogowe :)

      Usuń
  4. Powodzenia w realizacji postanowień :3 Przyznam się ze czasami mam problem z wymysleniem postu. A sa takie dni ze po prostu mam tyle pomyslow ze nie nadążam ich zapisywać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie ! mam nadzieję, że wszystko się uda zrealizować :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Właśnie wpadłam na Twojego bloga, i jak widzę, jest to jak u mnie lifestyle. =) Bardzo mi się podoba, i mam nadzieję, że po przeczytaniu innych postów nadal tak będzie.
    Zapraszam do mnie: the-world-is-meow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Jeśli uwierzysz w siebie dasz sobie radę ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia z postanowieniami! :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś to czyta, więc do roboty:) Wracaj do pisania i do Nas;)

    OdpowiedzUsuń