poniedziałek, 9 lutego 2015

Wishlista kosmetyczna.

Był post o nowościach kosmetycznych ,więc następny pojawi się za 2 miesiące ,a w nim (mam nadzieje),któreś z tych kosmetyków.
Oto co planuję kupić:


Pomadki mi się kończą ,więc będe musieć jakąś zakupić,myśle ,że zdecyduje się na Baby Lips.

Na początek odżywka do włosów jantar ,słyszałam o niej różne opinie ,szukałam jej długo,ale w końcu ją upatrzyłam.:)

Następnie balsam do ciała Playboy, jeszcze nie wiem jaką wersję wybrać ,ale póki co czekam na promocję w Rossmannie ,może w końcu je 
przecenią.:))

Na liście również jest sprawdzony już żel-peeling z Biedronki.

Ostatnią już rzeczą są perfumy Playboy.Miałam już wodę perfumowaną i podoba mi się więc myślę ,że na perfumy się zdecyduję.

Mieliście coś z tej listy?Może ktoś ,coś poleci?:)

4 komentarze:

  1. mam ochotę wypróbować odżywkę jantar:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo dobrego na temat tej odżywki! :)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomadki baby lips oraz te nowe dr rescrue czy jakos tak. Nie wiedze w nich nic jakiegos bardzo super, ale sa ok :) Mam tez ten zel-peeling z bebeauty, nawet polecam :) Fajny post :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba skuszę na żel peeling.

    Juki Blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń