piątek, 13 lutego 2015

Odchudzanie ,czyli jak schudnąć +motywacje.

Nie tak dawno obchodziliśmy Nowy Rok.Sporo osób postawiło sobie za cel schudnąć.Ja również.Nie chcę chudnąć bardzo dużo ,ale zawsze 2-3kg.mniej ucieszy.Nie mam nadwagi ,ale marzą mi się szczuplejsze nogi i ładnie widoczne mięśnie brzucha.
Na początek kilka motywacji:

 








Kilka rad dla początkujących:

-Jedz codziennie śniadanie do godziny po wstaniu z łóżka.
-Jedz 5 posiłków dziennie co 3-4godz.
-Pij tyle wody ile wynosi Twoje zapotrzebowanie(podziel wage przez 30 :przykladowo 60:30=2litry)
-Jeśli nie możesz powstrzymać się od słodyczy jedz do śniadania 2-3kostki czekolady :dzięki temu możesz uniknąć napadów na słodycze 
-Kolacje jemy najpóźniej dwie godziny przed snem.
-Jeśli chcesz spalić tłuszcz to nie wykonuj ćwiczeń na mięśnie (przykładowo nie rób brzuszków jak chcesz mieć płaski brzuch bo to ćwiczenia na mięśnie)
-Na spalanie tłuszczu najlepsze jest Cardio.
-Aby spalać tłuszcz trzeba ćwiczyć ponad 30min.ponieważ organizm po takim czasie zaczyna go spalać,inaczej spala tylko kalorie czyli to co zjedliśmy 
-Raz w tygodniu można robić Cheat Meal czyli zakazany posiłek do 400-500 kcal(mogą to być chipsy,czekolada,słodycze),ale później trzeba poćwiczyć ,aby to spalić ;)
-Cukier w herbacie zastępujemy miodem.
-Jako przekąski jemy owoce ,orzechy,wafle ryżowe
-Nie wolno się głodzić,obliczamy swoje zapotrzebowanie i odejmujemy 300kcal

A więc do dzieła:)Nie odkładajcie na jutro ,a zacznijcie od razu bo ja będe o jeden trening do przodu ,a wy będziecie stać w miejscu.




6 komentarzy:

  1. Ja właśnie od stycznia ćwiczę i jem zdrowo ;p


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zaczęłam ćwiczyć i prowadzić zdrowy tryb życia. Marzy mi się płaski brzuch *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również od nowego roku nie przestaję ćwiczyć ale czasem bardzo ciężko znaleźć motywację i czas . Chciałabym mieć ładne nogi i szczupły brzuch, nie mam nadwagi ale po prostu się sobie nie podobam . Cieszę się że zrobiłaś taki post , mam nadzieję że takich postów będzie w przyszłości więcej .

    Pozdrawiam :)

    PS Postanowiłam ten post polecić publicznie w Google+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za udostępnienie posta.Na pewno pojawią się jakieś posty z tym związane.Też ćwicze od tego roku ,ale miewałam lepsze i gorsze dni(tłusty czwartek to masakra 9pączków)
      Mi też marzy się płaski brzuszek i ładne nóżki:)

      Usuń
  4. Ja także ćwiczę codziennie (przynajmniej staram się) ale ostatnio niestety przez 2 dni nie robiłam nic, i musiałam serię zaczynać od nowa :/
    Ja również jak Karolina nie mam nadwagi, i także nie podobam się sobie :/ Marzy mi się płaski brzuszek i ładnie umięśnione łydki, ale coś mi nie idzie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ćwiczę ,ale ja zawaliłam cztery dni.Również nie mam nadwagi i nie podobam się sobie. Ja bym chciała mieć chude uda i płaski brzyszek :D
      W grupie raźniej :)

      Usuń