poniedziałek, 18 maja 2015

Ulubione śniadanko-owsianka z bananem.

Odkąd zaczęłam się zdrowo odżywiać zaczęłam też jeść śniadania w domu. Kiedyś szłam do szkoły i dopiero po 10-tej jadłam pierwszy posiłek. Teraz zawsze po 6 rano jem przepyszną owsiankę z bananem.  Nie sądziłam ,że owsianka może być tak łatwa w przygotowaniu. Może nie wygląda bardzo apetycznie ,ale jest przepyszna.


Jak ja robię owsiankę?
Wsypuję do miski 5 łyżek płatków owsianych górskich, gotuję mleko 0,5% około 200-250 ml. i zalewam płatki. Następnie kroję banana i dodaję do owsianki. Jeśli ktoś chce może dodać odrobinę miodu ,ale i tak jest już słodkie.
Taka porcja ma około. 400-450 kcal. Zależy od wielkości banana.





4 komentarze:

  1. Podziwiam, nie odważyłabym się na takie śniadanie. :)
    Ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygląda za ciekawie,ale przepysznie smakuje :))

      Usuń
  2. Kocham owsiankę, ale troszkę mnie zdziwiło, że ktoś lubi ją jeść zalaną gorącym mlekiem. Ja zawsze gotuję płatki razem z mlekiem żeby były bardziej miękkie i pulchne. Ale przygotowywanie to już kwestia indywidualna :D Najwazniejsze żeby zdrowo jeść.
    Od siebie mogę polecić też wersję z orzechami, równie zdrowe i dobre ;)

    OdpowiedzUsuń