niedziela, 19 lipca 2015

Żel do mycia twarzy Avon

Tak jak obiecałam powracam z serią postów z recenzjami. Mam bardzo dużo kosmetyków ,które muszę opisać i mam nadzieję ,że zdążę napisać o większości w te wakacje. Przejdźmy od razu do oceny. Żel do mycia twarzy Avon care 3w1, jego cena zmienia się praktycznie w każdym katalogu ,ale ja kupiłam za 4-5zł, dokładnie nie pamiętam ,więc jest dość tani. Opakowanie ma pojemność 200 ml. Jest bardzo wydajny bo używam go przy każdym myciu ,a jednak jest go nadal bardzo dużo. Ładnie myje twarz i bardzo lubię ten żel, jednak czegoś mi w nim brakuje ,ale nie wiem czego. Mimo to bardzo polecam.
 
Ocena: +4/5
  

 

3 komentarze:

  1. Na pewno skorzystam ;D
    Zapraszam do mnie :] http://behappyandbeactive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zachęciłaś do kupna. Przede wszystkim ceną bo firma Avon nieodzownie kojarzy mi się z kosmicznymi cenami a tu proszę :O 4-5 zł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń