wtorek, 14 lipca 2015

Balsam Avon

Chyba ostatnio zaniedbałam bloga pod kątem recenzji kosmetyków ,a to było jego głównym tematem. Właśnie w wakacje mam zamiar to nadrobić. Moim planem jest też zużyć część kosmetyków i pokazać co udało mi się wykończyć bo mam ich serio dużo, a ciągle mam ochotę kupić coś nowego, ale nie mogę bo mam ogromne zapasy. :(

Dziś ocenimy balsam do ciała z firmy Avon. Ja kupiłam go za 9,99 zł ,ale widziałam ,że jego cena się zmienia i często jest taniej. Wybrałam wersję Mango i Granat ,ale do wyboru jest dużo innych, mam też Róża i Czekolada i jest tak samo świetna. Więc wydaje mi się ,że wszystkie te balsamy, niezależnie od wersji są super. Minusów nie zauważyłam ,więc będą same plusy.:)

Plusy:
+zapach( po prostu cudo)
+wydajność
+konsystencja
+ładne i wygodne opakowanie
+cena
+nawilżanie
+długo utrzymuje się na skórze

Ocena : 5/5


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny :D Ja mam podobny :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go lubie
    moglabys poklikac ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam róże i czekoladę :)
    Tak pięknie i intensywnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń