sobota, 29 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL

Niestety wakacje już się kończą i zbliża się czas powrotu do szkoły. Mam dość na samą wizję jazdy busem .  W tym roku idę do drugiej technikum ,więc nie będzie łatwo. Dojdą nowe przedmioty zawodowe ,ale przynajmniej kończy się biologia ,chemia ,fizyka. Książek jeszcze nie kupiłam ,poza kilkoma z tamtego roku. Plecak , piórnik ,zeszyty i inne rzeczy już posiadam. Więc dziś trochę zdjęć. Większość zeszytów kupiłam w Biedronce i Tesco. Dostałam również nowy portfel ,który przyda mi się na drobne na jedzenie i bilet miesięczny. Dwa zeszyty mają format A4 - I Love Folk i Miss Turnusu ,kupiłam je z myślą o  przedmiotach zawodowych. Piórnik może się niektórym wydać dziecinny ,ale ja uwielbiam wzór w sowy. Starałam się wybierać takie rzeczy ,które mi się spodobają i nie znudzą. Mam nadzieje ,że z ładnych zeszytów będzie się lepiej uczyć. :) A Wy jesteście już gotowi na powrót do szkoły? Czy  tak samo jak ja nie macie ochoty tam wracać? :(

 






 

 



 
 

5 komentarzy:

  1. Fajnie tak wrócić do szkoły :) Chętnie bym się zamienila z Tobą :))
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny zeszycik z kotkiem ^^

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łolaboga, zestaw jak dla pierwszoklasisty w podstawówce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się co innego. :) Możesz się ujawnić bo taki komentarz od anonima nie jest zbyt wiele warty. :)

      Usuń
  4. Zakochałam się Miss i w Piękna :)

    OdpowiedzUsuń