środa, 14 października 2015

21 faktów o mnie.

Zupełnie nie wiem o czym pisać ,więc postanowiłam zrobić post o mnie. Nigdy nie dawałam żadnych faktów o sobie ,więc pomyślałam : czemu nie? Niektóre fakty mogą być trochę dziwne.


1. Urodziłam się w roku 1998. Tak jestem już w drugiej klasie technikum ,ale wyglądam na jakieś 13-14 lat. Także ludzie często są zdziwieni ,że już nie chodzę do gimnazjum.

2. Kocham zimę i śnieg. Niestety w ostatnich latach nie było go prawie wcale. Jednak ostatnio trochę go spadło ,ale już się stopił.

3.Cały rok czekam na święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam ten klimat ,kiedy w domu jest pełno ozdób i ubrana choinka oraz grają kolędy. Kocham siedzieć w ciemnym pokoju gdzie świecą się światełka na choince.


4.Uwielbiam na WF-ie grać w piłkę nożną ,jednak robimy to bardzo rzadko. Niestety dziewczyny wolą siatkówkę.

5. Raz się odchudzam ,a raz nie. Mam takie dni ,gdy potrafię jeść zdrowo ,a na następny dzień mogę zjeść kilka batonów i czekolad.

6. Jestem  bardzo nieśmiała. W sumie nawet lubię poznawać nowych ludzi ,ale nienawidzę kiedy muszę pracować i rozmawiać w grupie.

7. Kocham oglądać żużel. Bardzo lubię jeździć na takie mecze i kibicować mojej drużynie. W sumie pierwszy raz tata zabrał mnie jak byłam w podstawówce.


8. Mam młodszą siostrę. Ona chodzi do gimnazjum. No cóż ,wolałabym starszego brata. :P

9. Kocham czekolady Milki. Właśnie przed chwilą zjadłam caramelową. Uwielbiam ciasteczkową ,wiśniową i tą dużą bąbelkową z caramelem. Ale wszystkie są pyszne.

10. Nie umiem śpiewać ani tańczyć. Ruszam się sztywno i fałszuje.

11.Moim ulubionym filmem są z pewnością ,,Piraci z Karaibów". Wszystkie części kocham tak samo. Lubię także oglądać filmy przygodowo-historyczne. Coś z wątkiem o starożytności ,średniowieczu ,czarownicach ,wampirach itp. Dwa jakie bardzo mi się spodobały to: ,,Polowanie na czarownice" i  ,,Dracula historia nieznana".


12.Moimi ulubionymi daniami są : barszczyk z uszkami ,który gotuje moja mama i gołąbki.

13.Bardzo lubię jeździć na rowerze i rolkach.  Nawet jak nie mam gdzie jechać to często ruszam przed siebie i robię kółeczko.

14. Uwielbiam pić gorącą herbatę. Zwłaszcza z miodem. Mogłabym pić kilka dziennie.


15. To samo z bananami ,kocham je jeść, codziennie zjadam jednego.

16. Ciągle marzę by mieć długie włosy.  Podobają mi się takie ,które kończą się przed pasem.

17. Jeszcze nie wiem kim dokładnie chcę być w przyszłości. Kiedyś chciałam być aptekarką ,jednak to już mi przeszło. Teraz myślę ,że chcę zostać ratownikiem medycznym.

18. Kocham pieski i mam trzy. Kotki też lubię i mam także trzy. Ogólnie lubię wszystkie zwierzęta.

19. Jedynym serialem jaki oglądam jest ,,Komisarz Alex". Innych nie oglądam ,żaden mnie nie zainteresował.


20. Lubię oglądać horrory ,ale boję się ,jak nie wiem co. :P Czasami bywa tak ,że boję się pójść do łazienki w dzień. :D

21. Moje ulubione piosenki to : Bosski ft. PIH ,,Bez Hamulców" i Kamil Bednarek ft.Staff ,,Euforia".

4 komentarze:

  1. Świetne fakty :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd znam ten problem? :D Mnie też mówią, że jestem ze 3/4 lata młodsza niż w rzeczywistości. Fajny post!

    NOWY POST! Zapraszam! Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fakty!
    Piękny wygląd bloga <3
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie:
    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam.. oglądam horrory na okrągło a potem dziwie się , że boje się iść do kuchni

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń