niedziela, 4 października 2015

Must have jesień.

Mamy już jesień ,więc to oznacza ,że już czas szykować się do zimy i świąt. Ja jestem typem człowieka ,który kocha zimę i święta. Czekam na nie cały rok bo uwielbiam ten klimat. Lubię kiedy na dworze jest mróz i mogę się zagrzać przy ciepłym kaloryferze i gorącym kubku herbaty z miodem lub sokiem. Od jakiegoś czasu planuję kupić parę rzeczy , niektóre podobają mi się już długo ,ale jakoś nie mogę się do tego zabrać.  Oto lista:

1.Pomadka Baby Lips. Słyszałam wiele dobrych opinii ,a akurat  kończy mi się inna ,więc chyba padnie na jakąś z nich.  Podoba mi się  ta niebieska z białej wersji. Jednak nie wiem czy jest jeszcze dostępna bo dawno nie byłam w Rossmannie. Mam nadzieję ,że trafię na jakąś promocję.


2.Płyn do płukania ust ,prawdopodobnie jakiś z Listerine ,miałam już fioletowy, który był bardzo ostry i strasznie palił w buzi ,mimo wszystko polecam .:D Teraz mam zamiar spróbować jakieś innej wersji ,może jakiś klasyczny miętowy. Poleca  ktoś, coś?


3. Szampon babci Agafii. O tych produktach słyszałam już wiele pozytywnych opinii i też bardzo mnie zachęcają. Nie mam pojęcia jeszcze jaką wersję wybiorę ,ale już widziałam je w jednym sklepie ,więc z pewnością znajdę jakiś dla siebie.


4. Legginsy w norweskie wzory. No kocham takie rzeczy ,które kojarzą mi się z zimą. :D Mam już jedną parę biało-czarną. Wiem ,że ten wzór już dawno był modny ,ale mam ochotę na jeszcze jakieś.


5. Bluza 3D. Na punkcie tych bluz mam świra od dawna. Mam jedną wersję z babeczkami oraz drugą  Mom Please.  Kusi mnie jeszcze jakaś ,może z jakimś zwierzakiem.













6. Świąteczny sweterek - bardzo podobają mi się takie sweterki, które wydają się ciepłe i wykonane z czegoś a'la wełny. :D Jeszcze jak mają świąteczny wzór to są idealne. Tylko gdzie ja mogę coś takiego kupić?:)






2 komentarze: