środa, 23 grudnia 2015

All I want for Christmas...

Jak tam u Was przygotowania do świąt? Ja choinkę mam ubraną od tamtego tygodnia, codziennie patrzę jak migają na niej lampki ,a dziś pojawiły się pod nią 2 prezenty od rodziców dla mnie i siostry. Przed chwilą ja położyłam kolejny dla mamy bo dla taty muszę jeszcze dokupić jakiś drobiazg. Ciasta są już gotowe( jednego próbowałam-pyszne) ,pozostały sałatki do zrobienia ,ale to jutro rano. Nie mogę doczekać się Wigilii ,aż połamiemy się opłatkiem i usiądziemy do stołu. Kocham ,gdy po domu unosi się ten zapach barszczu ,który jest moim ulubionym daniem. Nie mamy 12 potraw bo nikt tyle nie zje. Na kolacje pojawi się : kapusta z grzybami i grochem, karp ,filet z mintaja do niego ziemniaki ,obowiązkowo barszcz z uszkami oraz kompot. Później będziemy słuchać kolęd i prawdopodobnie pojedziemy odwiedzić babcię i dziadka ,a gdy będziemy od nich wracać wybierzemy dłuższą drogę by oglądać światełka na domach. Sami mamy ubrane zadaszenie oraz choinkę i ustawioną figurkę Mikołaja.  Następnie oglądniemy ,,Kevin sam w domu".  Niestety nie chodzimy na pasterkę ,chociaż ja bardzo bym chciała ,ale sama nie mam możliwości.
A jak u Was wygląda Wigilia? Dajecie sobie prezenty? Ile macie potraw oraz co robicie po kolacji? Wybieracie się na pasterkę? Ubieracie domy światełkami?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz