środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie postanowień z roku 2015

Pamiętacie ten POST? Prawie rok temu pisałam postanowienie dotyczące bloga. Rok 2015 zbliża się ku końcowi ,więc już pora na podsumowanie. W sumie jestem zadowolona z rozwoju bloga, chociaż ostatnio jest trochę mniej wyświetleń. W wakacje zaniedbałam go trochę bo dodawałam mało postów ,dopiero od niedawna wzięłam się za nadrabianie tego.


Postanowienia były takie:

1.Opublikować przynajmniej 52 posty -niestety jak pisałam wyżej bardzo zaniedbałam bloga w wakacje i posty pojawiały się niezwykle rzadko, dlatego celu tego nie zrealizowałam i napisałam tylko 40.

2.Mieć chociaż 50 obserwatorów -tutaj jestem naprawdę zadowolona, ponieważ już do wakacji miałam 55 obserwatorów,a aktualnie jest 60,więc cel został zrealizowany.

3.Dodawać post z nowymi kosmetykami co 2 miesiące- gdy miałam jakieś nowości to je pisałam ,jednak ostatnimi czasy nie kupowałam praktycznie nic nowego ,także nie było co dodawać.

4.Pokazać moją kolekcję kosmetyków - takiego postu nie zrobiłam ,jakoś odkładałam go na później i zapominałam o nim ,ale postaram się to zrobić w tym roku.


W nadchodzącym roku również pojawi się taka lista, a dziś chcę życzyć wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej udanego roku 2016 ,aby każdy wypełnił swoje noworoczne postanowienia i nie poddawał się w ich realizacji.

2 komentarze:

  1. Oby w kolejnym roku wszystkie postanowienia zostały zrealizowane :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie, dużo sie działo ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń