piątek, 1 stycznia 2016

Postanowienia na rok 2016.

W tamtym roku był taki post ,teraz też. Tylko ,że w poprzednim były postanowienia dotyczące bloga, dziś pojawią się też takie o mnie, bardziej osobiste i mam nadzieję ,że w tym roku uda mi się osiągnąć to co zamierzam i nie poddam się w połowie drogi.
 
 
Zacznijmy od postanowień osobistych:
- Najważniejsze dla mnie jest osiągnąć figurę o jakiej marzę ,zarys mięśni na brzuchu i szczuplutkie nogi, zwłaszcza uda.
-Mieć średnią 4,5 na koniec ,tego roku szkolnego.
-Oduczyć się podjadać słodycze-pośrednio wiąże się to z celem pierwszym.
-Zaliczyć jak najwięcej meczów żużlowych -w tym jeden wyjazd.
 
 
Blogowe cele:
-Chciałabym dodać minimum 52 posty na bloga ,czyli 1 na tydzień
-Osiągnąć liczbę 70 obserwatorów- brakuje 10 :)
-Pisać więcej recenzji kosmetyków
- 10 000 wyświetleń- marzy mi się taka liczba
-Po każdym miesiącu pisać podsumowanie ze zdjęciami
 
Mam nadzieję ,że znajdę w sobie siłę i walkę by osiągnąć to co zamierzam i Wam chcę również życzyć wytrwałości i dużo motywacji ,żebyście nie poddawali się. A Wy jakie macie cele? Ktoś się pochwali?:)
 

2 komentarze:

  1. Wytrwałości w postanowieniach! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu postanowień! :) Udanego nowego roku!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń