piątek, 11 grudnia 2015

Co dostałam na Mikołajki.

Mikołajki były w niedziele ,ale wtedy zaplanowałam inny post. Teraz postanowiłam pokazać Wam co dostałam . Nie były to prezenty od rodziców bo od nich dostaję pod choinkę.  Na zdjęciu niżej znajdują się też prezenty siostry (część dostałyśmy na spółkę).

 
Dostałam brązowy żel pod prysznic (siostra wzięła zielony), bransoletkę ,kolczyki i popularną gumkę do włosów(sprężynkę). Nie obeszło się też bez słodyczy. Oczywiście Alpejskie Mleczko z Milki(kocham wszystko z tej firmy), czekolady i ciastka.  No i obowiązkowo Mikołaj z czekolady.
 

 

W piątek dostałam także słodycze od cioci. Wszystkie są z USA. Halloweenowe Reese's to niebo w gębie. Są przepyszne. Zdecydowanie moje ulubione. Czemu takich pyszności nie ma w Polsce? No ,ale cieszmy się tym co mamy ,czyli Milką. :)
 

 

2 komentarze:

  1. Ooo ile słodyczy *.*
    Ja nic nie dostałam, bo dzień wcześniej miałam urodzinki :D

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności haha! :)
    Ja dostałam na mikołajki sweterek i słodycze.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń