niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki

 

 Dziś 6 grudnia ,czyli wyjątkowy dzień. Ja już nie dostaję prezentów od Mikołaja ,jedynie od cioci, wujka itp. ,ale gdy byłam mniejsza zawsze pisałam list i czekałam na niego. Sprawiało mi to mnóstwo radości. Teraz chciałabym cofnąć czas i nadal być małą dziewczynką cieszącą się magią świąt. Nadal mnie to bardzo uszczęśliwia ,ale teraz święta mijają znacznie szybciej. Kiedyś czas tak wolno leciał. Mimo to moja miłość do Bożego Narodzenia nigdy nie minie. Chyba każdy już rozpoczął przygotowania do świąt. Bardzo lubię gdy w domu grają kolędy ,wszędzie stoją ozdoby i choinka jest ubrana.  A jak u Was? Ubraliście już choinkę czy dopiero planujecie?:) Może ktoś pochwali się prezentami Mikołajkowymi? Ja swoje pokażę w kolejnym poście. :)

1 komentarz:

  1. Ja w Mikołajki nie miałam tradycji, ze coś sobie kupujemy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń