wtorek, 1 grudnia 2015

Hello December!

I nadszedł mój ulubiony miesiąc czyli grudzień. Zdecydowanie najpiękniejszy jest biały. Liczę ,że spadanie chociaż odrobinę śniegu ,aby poczuć ten zimowy klimat. Nawet może być mróz.:) Trochę żałuję ,że wolne jest dopiero od 23 grudnia ,czyli tylko dzień przed Wigilią. Uwielbiam dużo wcześniej siedzieć w domu i czekać na święta. Natomiast nie przepadam za Wigilią klasową i szkolną ,nie wiem czemu.


 
 
Od dziś oficjalnie można zaczynać szykować się do Świąt. Uwielbiam chodzić po sklepach ,które są pięknie udekorowane ,a wszędzie stoją choinki i wiszą bombki. Kocham też patrzeć na światełka.



Ciągle czekam na ubieranie choinki. Już czas abym kupiła jakieś cukierki na nią.  Lubię też wracać do domu w którym widzę świąteczne ozdoby i słyszę jak grają kolędy, uwielbiam ich słuchać.
Od teraz trzeba odliczać do Wigilii. Jak byłam mała miałam zawsze kalendarz adwentowy z czekoladkami. :)
Na Mikołajki rodzice nie kupują mi prezentów, dostaję je dopiero we Wigilię. Cały rok czekam na dzielenie się opłatkiem i barszcz czerwony z uszkami ,który robi moja mama. Później zawsze słuchamy kolęd i jedziemy do babci i dziadka. W grudniu obchodzę też urodziny. Także wszyscy trzymajmy kciuki ,aby spadł śnieg i każdy z nas poczuł choć odrobinę ten świąteczny klimat.



4 komentarze:

  1. Świetne, klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też żałuję, że przerwa świąteczna jest tak późno. Już się nie mogę doczekać. Zdjęcia bardzo ciekawe :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo fajny blog! a ten post mnie wrecz oczarowal.. :) dodaje do obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne inspiracje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń