piątek, 12 lutego 2016

Jak zrobić owsiankę?

Już kiedyś pisałam Wam o owsiance ,czyli o moim ulubionym śniadaniu. Jednak wtedy robiłam ją inaczej. Mogę śmiało powiedzieć ,że doszłam już do wprawy i teraz smakuje o wiele lepiej.

Ja robię tak:
-wieczorem zalewam około 5 łyżek płatków owsianych gorącą wodą i zostawiam na noc pod przykryciem
-rano jeśli zostało za dużo wody to odlewam ją (jeśli tylko troszkę to zostawiam) i zaczynam podgrzewać
-następnie dodaję trochę cynamonu i około pół łyżeczki kakao naturalnego i mieszam
-gdy płatki robią się ciepłe dodaję owoce (zawsze banana ,czasem kiwi czy gruszkę) lub posypuję wiórkami kokosowymi, można dowolnie wybierać dodatki np. bakalie, orzechy, rodzynki, masło orzechowe

Osobiście uważam ,że owsianka to najlepsze śniadanie ,a jeśli ktoś chce może też zrobić wersję na mleku. :)

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za owsianką, może kiedyś jak byłam mała się przejadłam kto wie. Może kiedyś spróbuje twojego przepisu i mi zasmakuję, gdyż przepięknie wygląda, a napewno rewelacyjnie smakuję! :)
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowo i pysznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za owsianką... No ale zdrowa to jest! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam owsianki <3
    Zapraszam http://mojegottowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń