poniedziałek, 7 marca 2016

Podsumowanie lutego -fotomix.

Ostatnio mam takiego lenia ,że w ogóle nie chce mi się nic pisać. Jednak wzięłam się w końcu do roboty bo przyszedł czas na podsumowanie lutego- jak zwykle jedzeniowo.

 
Jak widać mama dużo piekła m.in. szarlotkę ,ciasto budyniowo-jabłkowe, babeczki,rogaliki i amoniaczki. Ostatnio wróciłam trochę do mojego poprzedniego nałogu- zupek chińskich oraz mrożonej pizzy. Wpadło też sporo słodyczy m.in. znalazłam moje ulubione tiramisu w Biedronce ,jednak już więcej go nie było. Wróciłam też do smaku dzieciństwa ,czyli cukierków śmietankowo-truskawkowych Mister Ron ,a pod koniec trafiła się promocja na Milki w Tesco.  Wieczorami lubię też zjeść budyń. Jeszcze wpadły pączki bo Tłusty Czwartek w sumie 7.Na śniadania nadal królują owsianki.

3 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dodasz od czasu do czasu jakąś recenzję czekolady czy coś :D Bo wiem, że lubisz próbować nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pyszności! Jestem za pomysłem @Gabryellen :)

    OdpowiedzUsuń