wtorek, 29 listopada 2016

Pizza Guseppe Vege & Tzatziki

Gdy tylko zobaczyłam nowe smaki musiałam ich spróbować. Nie czekałam długo i natrafiłam na promocję w Tesco 2 za 11zł. Opłaca się duża Guseppe za 5,50zł. Zdecydowałam się na wersję z Grecją i Francją. Może pizza ma sporo kalorii bo ponad 1000 ,ale jest sporej wielkości i można się naprawdę najeść. Lubię Guseppe bo ma fajne mięciutkie ciasto i przy tym u góry cała jest wypchana dodatkami. Nie ma miejsca ,że trafia się na pusty brzeg. Przyznam ,że smakowała mi, pomimo braku pieczarek czy szynki ,takich tradycyjnych dodatków do pizzy. Bardzo ciekawy i oryginalny smak. Z pewnością warto czasem skusić się na inną wersję pizzy niż tradycyjne. Guseppe jak na mrożone pizze ,ma naprawdę super jakość.

Kupiłam:Tesco ,ale są w większości sklepów
Ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Guseppe to na prawdę jedna z lepszych takich gotowych pizz :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada cudownie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Additionally, read over Meladerm earlier than without a doubt getting this cream to make sure you are making a sensible buy. Meladerm pigment lowering complex starts offevolved to paintings after an insignificant two weeks of use. that is 1/2 the time of the great competing lotions to be had. And what is superb is the reality that you may see excellent effects after just 14 days. other creams come up with little outcomes even after a month; Meladerm gives you real, notable consequences in only fourteen days.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  4. iphone repair lloydministerYou can find all kind of cellphone accessories under one roof here at Mobile Q Canada. We stock cellphone batteries, chargers, adapters, headsets, iphone repair lloydminister cellphone cases and clips screen protectors, stylus pens and many more items of different brands such as iPhone Samsung Motorola, LG, htc and others. Mobile Q Canada's USP is our very economical prices without any compromise over quality. http://mobileqcanada.ca/iphone

    OdpowiedzUsuń