czwartek, 1 grudnia 2016

Xmas



W końcu zaczął się mój ulubiony miesiąc-grudzień. Chyba już możemy wyczuć ten klimat. Wiadomo światełka w sklepie, wszędzie mikołajki, ludzie szukający prezentów. Myślę ,że wszyscy to lubią. Nic tylko czekać na śnieg i upragnione Święta. To mój ulubiony czas w roku. Z niecierpliwością czekam na ubieranie choinki ,a następnie na Wigilię. Uwielbiam patrzeć na migające światełka na domach, gdy w domu czuć to ciepło i zapach ciast ,a w radiu grają kolędy. Wszyscy szukają prezentów na Mikołajki lub pod choinkę. Można bez wyrzutów zawinąć się w koc, usiąść przy kaloryferze trzymając kubek gorącej herbaty z miodem i grzać się. To już moje ostatnie dni bycia dzieckiem ,w tym miesiącu kończę 18 lat. Zupełnie nie czuję się dorosła i nawet tak nie wyglądam. Mam nadzieję ,że to będzie dla wszystkich udany miesiąc i Święta. :)

 

5 komentarzy:

  1. świetnie to opisałaś, to też mój ulubiony czas w roku :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki klimacik na zdjęciach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten klimat <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń