wtorek, 6 grudnia 2016

Kruszynki brownie

Ciastka Kruszynki od wakacji dostępne są w Biedronce w dwóch wersjach: z ciemną czekoladą lub białą. Jadłam obydwie wersje i smakują podobnie, mimo to częściej decyduję się na białą. W wakacje kupiłam też te ciacha w większym opakowaniu ,ale już nie jest dostępne. Na opakowaniu pisze ,że można podgrzać w mikrofalówce dla lepszego smaku lecz ja nie zdecyduje się na taki krok. Dla mnie są idealne. Według mnie smak jest super ,kojarzą mi się z tradycyjnymi amerykankami ,jednak są lepsze przez wersję brownie. Dla mnie jedne z lepszych ciastek jakie jadłam. Super ,że są dostępne po 1 ciasteczku bo nie lubię się dzielić.

Kupiłam: Biedronka 1,99zł
Ocena: 10/10

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kruszynki ! :) W sumie to tylko po nie jeżdżę do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dlugo sie na nie czaje :) dzis kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam i jadłam ale wole wersje lekko podgrzaną w mikrofali :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cosmetics. This is not always a should in your pores and skin care arsenal. but, a few women just can't do http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń