niedziela, 11 grudnia 2016

Jogurt BIO morelowy

Jogurty BIO dostępne są w kilku wersjach smakowych : morela, wiśnia, truskawka ,owoce leśne i  chyba jagodowy. Mają bardzo dobry skład : jogurt ,owoce i cukier trzcinowy.  Bardziej wole jogurty typu ryże na mleku ,kaszki ,czekoladowe itp. ,a za owocowymi średnio przepadam ,ale muszę przyznać ,że w smaku są dobre, nie brakuje im niczego co tym mniej zdrowych z masą cukru i innych niezdrowych składników. Mogę nawet powiedzieć ,że to jedne z lepszych owocowych jogurtów,jakie jadłam. Jogurt jest taki delikatny ,w wersji morelowej czułam jakby to był jogurt o smaku biszkoptowym ,gdyby nie kawałki owoców, które bardzo mi odpowiadały.

Kupiłam: Lewiatan
Ocena: 7/10

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jogurty, jednak nienawidzę kawałków owoców!
    Tego jeszcze nigdy nie jadłam, ale przez te kawałki, nie wiem czy się skuszę. ;/

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadlam owoce lesne i calkiem calkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że stworzyli zdrowszą wersję takiego owocowego jogurtu, muszę wybróbować :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby fajny ale jednak to nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam i nie widziałam go jeszcze; )

    OdpowiedzUsuń