piątek, 16 grudnia 2016

Milka Peanut Carmel

Ucieszyłam się z nowego smaku Milki ,tym bardziej z karmelem. Już po opakowaniu stwierdziłam ,że będzie podobna do batona Snickersa i miałam sporo racji. W czekoladzie znajdowało się kilka warstw u góry z dużymi orzechami ,następnie karmel i masa z orzeszków ziemnych. Jakoś nigdy nie przepadałam za orzechami w każdej postaci ,ale muszę przyznać ,że nie przeszkadzały mi, a wręcz smakowały, Trochę rozczarował mnie karmel bo go kocham ,a znajdowała się tam niewielka ilość ,ale w sumie podobnie jak w Snickersie. A mleczna czekolada jak zwykle jest super.

Kupiłam: Tesco
Ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Mniam! szkoda tylko, ze nie jem słodkiego!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi smaka narobiłaś :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń