poniedziałek, 26 grudnia 2016

E.Wedel ptasie mleczko Frappe

Kiedy spróbowałam ptasiego mleczka o smaku Karmellove, postanowiłam ,że dorwę też o smaku Frappe i Strawberry Shake.   Frappe znalazłam w Lidlu (widziałam też w Auchan),ale Strawberry Shake nadal pozostaje marzeniem bo nie ma go nigdzie. Biała czekolada bardzo mi smakuje, środek również. Jest przyjemnie miękki i fajnie rozpływa się w ustach. Zdecydowanie bardziej wyczuwa się smak śmietankowy niż kawowy ,ale w sumie nie przeszkadza mi to.  Niestety nie spróbowałam jak smakuje zamrożone ,jak to pisze na opakowaniu bo zjadłam całe od razu.  Jak mam porównać to Karmellove trochę bardziej mi smakowało ,ale to też bardzo polecam. Warto spróbować ptasiego mleczka o innych smakach niż tradycyjne.

Kupiłam: Lidl za 9.99zł
Ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. Mniam nie raz mam na to smaka ale odstrasza mnie jedna rzecz...ta mała pojedyńcza czekoladka ma 90 kcal :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam :D bardzo mi smakowalo

    OdpowiedzUsuń