piątek, 30 grudnia 2016

TOP 5 słodyczy

Jako ,że rok 2016 dobiega końca postanowiłam wybrać TOP 5 słodyczy ,które pojawiły się na blogu. Nie opublikowałam wszystkich słodyczy ,które jadłam w tym roku, niektóre recenzje pojawią się w nadchodzącym roku, np. świąteczne słodycze. Kolejność jest przypadkowa bo wszystkie są tak samo świetne.

1. Milka Alpejskie Mleczko Caramel- zdecydowanie moje ulubione od Milki.  Aż razi słodyczą i za to je kocham. I ten pływający Caramel <3 Nie mogło go zabraknąć.
2. E.Wedel Ptasie mleczko Karmellove- bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, było takie delikatne w smaku i słodkie. Odkrycie tego roku.
3.Snickers White- jedyny z tej piątki dostał 9/10 więc co on tu robi? Nie mogłam go pominąć ,była to limitowana edycja i w dodatku był taki pyszny i pozytywnie zaskoczył, zdecydowanie lepszy niż oryginalna wersja.
4. Kruszynki Brownie- są to moje ulubione ciasteczka z Biedronki. Uwielbiam typowe amerykanki ,ale te je przebijają. Nie jadłam lepszych ciastek.
5.Belriso Choco Strawberry- kocham jogurty, ryże na mleku i wersja czekoladowo-truskawkowa i czekoladowo-wiśniowa to moje ulubione. Nie ma lepszego smaku.

 

2 komentarze:

  1. Ile słodkości! Ja uwielbiam wszystkie ptasie mleczka, ich delikatność jest cudowna! Snickersów z białą czekoladą jeszcze nie jadłam, może kiedyś spróbuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu sie próbuję odłuczyć szamania słodkości a Ty mi jeszcze wyskakujesz z lista najlepszych to nie fairrr :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń