piątek, 6 stycznia 2017

Milka Snow Balls

Oto pierwszy post z recenzją słodyczy w roku 2017. Pozostaniemy jeszcze w klimacie świątecznym i zimowym. W sumie jadłam je jeszcze w grudniu ,ale miałam wtedy zaplanowane inne posty.
Milka jest jedną z moich ulubionych czekolad ,więc kule śnieżne nie mogły być złe. Na Wielkanoc co roku pojawiają się takie tylko w wersji jajeczek (dostępne są w dwóch smakach bo jeszcze kakaowym ,które planuję kupić). Jadłam już wspomniane wyżej jajko, o takim smaku jak kule ,więc wiedziałam czego będę się spodziewać. Są dobre, słodziutkie. Czekolada typowo Milkowa,delikatna ,a krem w środku bardzo miękki i puszysty. Dla mnie super. Szkoda ,że jest ich tak mało i rzadko dostępne. Jedną kulę odstąpiłam siostrze więc nie zasłodziłam się bardzo. Fajnie ,że dodają do nich łyżeczki ,którymi fajnie się je ,a ja używam je później do jogurtów. :D Podsumowując uważam ,że są takie jakie powinny być, Milka nie zawiodła.

Kupiłam: Tesco za 11,99zł (promocja)
Ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo smacznie! Uwielbiam wytwory milki, wymyślają coraz to różniejsze rzeczy i zawsze są pyszne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy ich nie jadłam, ale teraz narobiłaś mi smaka. ;D Na pewno spróbuję, bo uwielbiam produkty milki! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie to wygląda ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam <3 Ale pyszność!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń