środa, 11 stycznia 2017

Rurki Waflowe cynamonowe z kremem jabłkowym

Rurki Tasso dostępne w Biedronce są w dwóch smakach. Czasem pojawiają się limitowane edycje jak np. zebra( pyszne ,ale już niedostępne) czy z kremem z orzechowym.  Przed świętami były dostępne w wersji orzechowej i te cynamonowe z kremem jabłkowym. Miałam je brać, rezygnowałam ,znowu miałam brać, zrezygnowałam ,ale w końcu wzięłam. Bałam się ,że będzie zbyt ostry smak cynamonu ,a nie przepadam za nim. Jednak okazało się ,że nie czuć go za bardzo i się cieszę. Za to krem ,taki delikatny ,słodziutki, puszysty. Trochę czuć smak jabłkowy, zdecydowanie dobre. Mogę powiedzieć ,że dorównują tym w Zebrę. Polecam i to  bardzo ,jeśli jakimś cudem w waszych Biedronkach zostały jakieś zagubione, ostatnie opakowania to kupujcie, nie zastanawiajcie się.

Kupiłam : Biedronka za  3,89zł
Ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. One są pyszne!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OO chetnie bym zjadła bo ja uwielbiam cynamon :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń