poniedziałek, 16 stycznia 2017

Belriso Winter Owocowy Poncz

Od niedawna dostępny jest nowy smak moich ulubionych jogurtów. Oczywiście musiałam kupić. Wydaje mi się ,że jest to edycja limitowana ,tylko na sezon zimowy. Sos jest z różnych owoców ,teraz dokładnie nie pamiętam ,ale na pewno z śliwkami, wiśniami , truskawkami i jeszcze innymi. Na opakowaniu pisze ,że jest ,,z rumową nutą", ale alkoholu nie ma w składzie. Mimo to chyba rzeczywiście coś w tym jest ,te owoce dają takie wrażenie. W sumie sos ciekawy ,taki niby owocowy ,ale zdecydowanie inny niż np. malinowy czy wiśniowy. Ryż i jogurt jak w każdym Belriso. Ciekawy pomysł na zimowy smak.

Kupiłam: Delikatesy za 1,69zł (widziałam też w Tesco)
Ocena: 9,5 / 10

2 komentarze:

  1. Uwielbiam je, chyba wszystkie smaki, ale tego nie jadłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je uwielbiam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń