sobota, 21 stycznia 2017

Mokate ciasteczka

Ciasteczka Mokate były dostępne w Biedronce w trzech wersjach. Tej o której będę pisać ,z płatkami ryżowymi w czekoladzie i polewie jogurtowej. Są to dokładniej ciasteczka maślane w czekoladzie, posypane płatkami( też w czekoladzie).  Opakowanie ma 100g i w środku znajduje się osiem ciasteczek( dwa dałam mamie ,więc dla mnie mało :D),także za to ogromny minus. Następnie cena, o zgrozo 4,99 zł. Są drogie ,jest ich mało, nie opłaca się. Mimo to wiedziałam ,że je kupię. Wyglądały tak pięknie, zachęcająco. Ja wiedziałam ,że są dobre. Nie pomyliłam się. Ciasteczka bardzo mi smakowały. Płatki były fajnie chrupiące. Czekolada słodka, ale jakby lekko deserowa. A ciasteczko w środku kruche i rzeczywiście trochę maślane. Może bym spróbowała drugiej wersji z płatkami ryżowymi ,ale cena i ilość sztuk mnie odstrasza.

Kupiłam: Biedronka , 4.99 zł
Ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. le super wygladają :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń