czwartek, 26 stycznia 2017

Milka sweet winter

Widziałam ,że ta wersja jest dostępna od dawna, była w tamtym roku, ale jakoś nie miałam okazji spróbować. Zawsze pojawia się jakoś w grudniu ,a później znika. Na Wielkanoc pojawia się taka z białymi króliczkami. Praktycznie wszystko z Milki mi smakuje, wiedziałam czego mogę się spodziewać po mlecznej i białej czekoladzie. Białej jest zdecydowanie mniej, w sumie lepiej bo wolę mleczną. Całość mi smakuje. Ma być słodko i tak jest.  Zazwyczaj preferuję czekolady nadziewane lub z jakimiś dodatkami, ale nie ma co narzekać, z Milki nawet mleczne są super.

Kupiłam: Tesco
Ocena: 8/10

5 komentarzy:

  1. Milka ma bardzo dobre czekolady, są moimi ulubionymi :) Tej jeszcze nie próbowałam, ale z pewnością jest bardzo dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty Milki na ogół są bardzo dobre, pomimo ,że cena jest dość duża w porównaniu do najzwyklejszej mlecznej czekolady ,ale jeśli ktoś jest smakoszem to warto wydać więcej i delektować się na prawdę dobrą czekoladą. Osobiście nie przepadam za białą "czekoladą" (bo to w zasadzie nawet nie jest czekolada) ,ale mleczną bardzo lubię tak samo gorzką,a ulubieńcem zdecydowanie jest czekolada z orzechami <3. Za smakowymi nie przepadam,wyjątkiem jest Wedel z nadzieniem truskawkowym. A ze zwykłych tanich czekolad bardzo posmakowała mi taka niebieska z Lidla, która jest zarówno w Polsce jak i u mnie w Holandii :)
    Pozzdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest bardzo dobra polecam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna czekolada w sumie nie spotkałam się z nia nigdzie w sklepie :O


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze takiej spróbować :)

    Klikniesz w link ze sweterkiem ? :) Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/12/decembers-cold-weather.html

    OdpowiedzUsuń