wtorek, 31 stycznia 2017

Blue Brand Cereal Snack

Pamiętam ,że gdy byłam mniejsza moja ciocia przywoziła mi takie ciasteczka z Włoch tylko w innej wersji. Ostatnio będąc w Biedronce przed świętami zobaczyłam ,że są dostępne w trzech rodzajach. Z jasnym biszkoptem i kremem ,z ciemnym kremem i jasnym ciastem oraz te 5 zbóż. Kupiłam te bo jeszcze ich nie jadłam. W opakowaniu jest 10 ciasteczek. Zacznę od tego ,że nie wyczułam tam żadnych ziaren ,ale to w sumie dobrze. Biszkopt jest miękki i wilgotny. Lubię takie ciasto. A krem słodziutki ,ale nie zamulający  i na szczęście, w ogóle nie alkoholowy ,a czasem się to zdarza w tego typu słodyczach.  Ogólnie lubię tą firmę ,może mam do niej sentyment bo ma pyszne tiramisu ,również z Włoch ,ale kiedyś było w Biedronce , póki co niestety nie ma. :(

Kupiłam: Biedronka
Ocena: 8.5 / 10

1 komentarz:

  1. Ale fajnie wygladają :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń