niedziela, 5 lutego 2017

Jogurt typu Greckiego z truskawkami Piątnica

Ogólnie nie lubię nie słodkich jogurtów, naturalnych, greckich itp. ,mało tego wolę czekoladowe od owocowych( wyjątki to Riso i Belriso), więc dlaczego jem takie jogurty? Spróbowałam je tylko dlatego ,że są zdrowe i trochę słodkie. No wiecie ,dieta. Byłam zmuszona szukać jakiś zamienników słodyczy. Dziwne ,ale posmakowały mi.  Jogurt może rzeczywiście jest kwaśny, ale ma fajną konsystencję, taką bardziej zbitą, nie lejącą się. Po wymieszaniu z owocami ,które znajdują się na spodzie ,całość osładza się. Dostępne są w różnych wariantach smakowych. Najsłodsza wersja to chyba jagodowa( moja ulubiona). Biorąc pod uwagę skład polecam osobom ,które są na diecie ,a tęsknią do słodyczy. Do tego jeden jogurt ma tylko 114 kcal.

Kupiłam : Biedronka
Ocena:  7.5 /10 ( no jednak oceniam pod kątem słodyczy)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię te jogurty, czasami się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam i bardzo lubie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze także jadłam jogurty z plastikowego opakowania lecz całkiem niedawno zmieniłam swoją strategię. Zaczęłam je przelewać do nowych szklanek https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/zestawy-szklanek-i-kieliszkow i muszę przyznać, ze faktycznie jakość jogurtu i jego smak całkowicie inaczej oddawany jest gdy spożywamy go ze szkła.

    OdpowiedzUsuń