piątek, 10 lutego 2017

Batoniki Luxmio

 
Batoniki  Luximo z białej czekolady z nadzieniem o smaku cappuccino pojawiły się w Biedronce ,tuż przed świętami. Kupiłam je bo uznałam ,że wyglądają ciekawie ,a lubię kawowy smak połączony z białą czekoladą.  Opakowanie ma 200 gramów, w sumie sporo. Liczyłam ,że dzięki białej czekoladzie będą bardzo słodkie. Nie myliłam się. Co do nadzienia nie oczekiwałam wiele ,myślałam ,że będzie kiepski , tłusty ,bezsmakowy. Nie miałam racji był pyszny. Bardzo trafił w moje gusta. Słodki ,ale z kawową nutą, czyli idealnie. Nie przypominam sobie by jakaś inna czekolada chociaż trochę przypominała te batoniki. Jestem zachwycona ich wyjątkowością. Biała czekolada i cappuccino to super połączenie. Bardzo polecam.

Kupiłam: Biedronka
Ocena:  9.5 / 10

1 komentarz:

  1. W sumie to bym zjadła :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń