środa, 15 lutego 2017

Riso Light

Riso Light od Muller z sosem wiśniowym.  Dieta ,więc trzeba było spróbować. Skusiło mnie bo nie zawiera cukru ,jedynie słodziki ,co zapewne wiąże się z tym ,że ma 30% mniej kalorii. Jeśli chodzi o smak to na pewno jest inne od tradycyjnego Riso, jest mniej słodkie. Ma bardziej lejącą konsystencję, w sumie nie wiem dlaczego bo w składzie jest tyle samo ryżu co w normalnym. Mimo to jogurt mi smakuje i spełnia moje oczekiwania bo da się wyczuć trochę słodyczy. Jeśli chodzi o sos to również jest mniej słodki , niż tradycyjne owocowe nadzienie, ale pasuje do całości. Jak na słodycze Light to bardzo dobre. Dostępne są jeszcze dwie dietetyczne wersje: naturalne bez sosu oraz cynamonowe.

Kupiłam: Tesco
Ocena: 8.5/10


1 komentarz:

  1. Ja akurat jeszcze jego nie jadłam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń