poniedziałek, 20 lutego 2017

Cadbury

Zostanę jeszcze w klimacie świątecznych słodyczy bo to chyba ostatni czas by je zrecenzować. Okres Bożonarodzeniowy dawno minął ,jednak zima jeszcze trwa. Gdy tylko zobaczyłam ten zestaw w Biedronce wiedziałam ,że go kupię bez namysłu. W sumie miałam dwa opakowania bo siostra dała mi drugie przy okazji urodzin. W środku znajduje się 6 rzeczy. Batoniki: Fudge, double Decker i Crunchie oraz dwa z mlecznej czekolady oraz buttons czyli mini czekoladki w kształcie kuleczek. Czekoladę mleczną od Cadbury już recenzowałam i ją kocham. Natomiast pozostałe batoniki są wyjątkowe i wyróżniają się na tle innych. Fudge jest mleczny z karmelowym nadzieniem ,crunchie trochę napowietrzany ,bardzo słodki i chrupiący. Double Decker ma świetne kuleczki, masę podobną jak w Marsie. Jestem wszystkimi zachwycona i chyba nie potrafię wybrać najlepszego.

Kupiłam: Biedronka
Ocena: 10/10!

1 komentarz:

  1. O kurcze nie znam ich :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń