sobota, 25 lutego 2017

Batonik twarogowy Magija w polewie toffi

Batony twarogowe są moją miłością, często je kupuję i testuję nowe wersje. Są dostępne w wielu sklepach i rodzajach np. w białej czekoladzie, belgijskiej czekoladzie, o smaku biszkoptowym itd. Magija ma również dostępnych kilka wersji ,ale próbowałam dwa razy jedynie tą w polewie toffi. Wiedziałam ,że będzie mi smakować bo jeszcze nie spotkałam batona twarogowego ,którego bym nie zjadła :D Czekolada była fajna bo nie kruszyła się i nie przylepiała do opakowania ,jak w niektórych batonach ,gdzie od razu jest rozwalona i pognieciona. Może w smaku mało było toffi ,ale ciekawe połączenie. Twaróg był słodki. Mogę polecić ,ale dla mnie faworytami pozostaną te z Lidla w białej czekoladzie.

Kupiłam: Auchan
Ocena: 8/10

1 komentarz:

  1. OO ;) Nie zam

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń