czwartek, 27 kwietnia 2017

Cadbury creme egg

Zobaczyłam w Tesco jajeczka Cadbury to stwierdzilam, trzeba spróbować. Na Wielkanoc idealne.  Myślałam że z tej firmy wszystko jest super.  Trochę się pomyliłam. Nie były jakieś źle, ale spodziewałam się zupełnie czegoś innego.
Czekolada była pyszna, jak zawsze, mleczna, delikatna i kakaowe. W środku były z nadzieniem lukrowym. I to dosłownie wypełnione lukrem jak w pączkach.  Było go tak dużo, był taki słodki i cukrowy.  Nie chodzi o to że zrobiło mi się niedobrze. Bo nie, spokojnie mogłabym dalej jeść czekoladę, ale to po prostu było dziwne. Takie klejące i ciągnące, całe jajko wypełnione lukrem.  Nie było to idealne połączenie.  :( Moze tragedii nie ma, ale szału też nie.  Czekolada ratuje bo Cadbury ma doskonała.

Ocena: 5/10
Kupilam:Tesco, 9.99zl





3 komentarze:

  1. Świetne ! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/ootd-and-bornprettystore-review.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń