sobota, 22 kwietnia 2017

Galaxy Salted Caramel

Hej :)  Chyba czas wrócić i nadrobić trochę zaległości. Mam nadzieję że zacznę teraz pisać regularnie, przynajmniej planuje, ale co z tego wyjdzie to się okaże.  Przepraszam za tak długą nieobecność, ale musiałam zrobić sobie przerwę, Nie miałam ochoty o niczym pisać.
Na pierwszy ogień pójdzie prawdziwy hit.  Czekolada Galaxy dostępna w Polsce? Przecież ja nie mogłam tego przegapić.  Po tym jak spróbowałam batona Dove z tej samej firmy (i go pokochałam) musiałam je kupić.  W Biedronce dostępne były dwie wersje: smooth caramel iISalted caramel.  Kupiłam obie.  Z tym że Salted Caramel już druga.  Może jeszcze dokupie jak je przecenia. Aktualna cena wynosi 5.49zl, ale co tam było warto! Kocham płynny karmel, w prawie każdej czekoladzie.  Nie wiedziałam czego spodziewać się po solonym, ale w sumie nie był słony, w zasadzie jadłam obie czekolady naraz i nie było za dużej różnicy, może odrobinkę.  Czekolada pyszna, slodziutka, mleczna i delikatna.  Dla mnie to Hit i z chęcią spróbowałabym więcej czekolada z tej firmy.

Ocena: 10/10
Kupilam: Biedronka, 5.49zl.



1 komentarz:

  1. Nie znam tego i nawet nigdzie go nie widziałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń