poniedziałek, 21 listopada 2016

E.Wedel ptasie mleczko karmellove

Chciałam spróbować od dawna, więc na nie dość długo polowałam. W końcu nastał ten moment ,gdy mogłam spróbować. Wiedziałam ,że pokocham ,nie mogło być inaczej . Przecież to karmel i ptasie mleczko. Super połączenie. Tyle słodyczy naraz! Miałam racje ,było tak słodkie i dla mnie idealne. Czekolada karmelowa jest przepyszna (aż dziwne ,że jeszcze nie próbowałam np. tej z orzeszkami czy wafelkami od E.Wedel ,ale wszystko przede mną), fajnie odchodzi od pianki ,a ja często najpierw obgryzam wkoło, a później wyjadam środek. Wiem tyle ,że muszę kupić ponownie bo to mój ideał i jedno z lepszych ptasich mleczek ( na równi z caramelowym od Milki ,obydwóm przyznaje pierwsze miejsce).

Kupiłam: Auchan
Ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. Nie jadłam ale prezentuje sie cudownie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam, kocham ten smak karmelu <33
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń