poniedziałek, 23 lutego 2015

Krem Nivea.

Dziś post o czymś co powinien mieć każdy. Zwykły, codzienny krem nawilżający. Taki krem firmy Nivea kosztuje niewiele ,dostępny jest w opakowaniach o różnej pojemności. Można go kupić w praktycznie każdym sklepie.
Jest do codziennego stosowania ,jednak ja stosuję go rzadziej bo nie mam potrzeby ciągłego nawilżania twarzy ,jednak po jego zastosowaniu twarz jest bardzo fajna w dotyku, taka mięciutka.
Ja często stosowałam go tak ,że nakładałam sporą ilość na twarz na kilka minut i później spłukiwałam, tak też się sprawdza. Nie podrażnia skóry ,więc osoby z wrażliwą cerą mogą go stosować bez obaw.
Ktoś używał? Jak oceniacie?

Ocena:5/5


3 komentarze:

  1. Bardzo lubie ten krem, i w 100% potwierdzam że powinien mieć go każdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki krem! :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten kremik :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń