środa, 22 kwietnia 2015

Kosmetyki Balea

Dziś post o kosmetykach, które ubóstwiam. Niestety dostępne są tylko w Niemczech w sklepach DM. Owszem są na allegro, jednak tam średnio opłaca się je kupować. Mimo wszystko, gdyby ktoś się zdecydował to nie będzie żałował.

Mowa tu o kosmetykach z serii Balea. Pierwsze czym zwracają swoją uwagę to opakowania. Już tutaj mi się podobają, mają ciekawe kolory, zawsze dopasowane pod dany owoc. Drugą rzeczą za które je pokochałam jest zapach. Od razu po otwarciu  pachną tak jakby chciało się je zjeść. Następnie kolory żeli pod prysznic: też coś pięknego np. arbuzowy ma śliczny czerwony kolor ,a jagodowy niebieski. Używałam również szamponów, które też ładnie pachną ,dobrze myją. Mam również balsam do ciała i sprej do stóp(ale raczej go nie używam).
Niestety części kosmetyków nie sfotografowałam bo używałam ich dość dawno.

Kosmetyki z Balea, których używałam:
-szampon granat i perła
-szampon kokosowy
-szampon melisa i rozmaryn( chyba)
-szampon pomarańczowy
-żel jagodowy
-żel brzoskwiniowy
-żel Mango Mambo
-żel Carambola Lambada
-żel Melon Tango
-balsam do ciała(zwykły)
-sprej do stóp

 








7 komentarzy:

  1. Great post!
    Amazing blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli nie gotujesz zbyt dobrze to może zamówisz jakaś dobrą sałatkę? :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kupię mix sałat w Biedronce :)
      Ale jestem zdania,że raz na jakiś czas ograniczone nic nie zaszkodzi. Nawet pizza , którą później będę spalać przez godzinę. :D

      Usuń
  3. Jestem tu pierwszy raz i zostaję na dłużej :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  4. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, jak będę w Niemczech to sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobał mi się sposób, w jaki zademonstrowaliście to zagadnienie. Najczęściej ludzie wyłącznie leją wodę, a tutaj wszystko jak na tacy - treściwie oraz merytorycznie… kompletnie nie mam do czego się przyczepić.

    OdpowiedzUsuń